Liczba abonentów Multimediów wzrosła o 13 proc. do 670 tys.
Sieć kablowa Multimedia Polska miała na koniec I kwartału br. 670 tys. abonentów telewizji kablowej (łącznie z kanałami premium) - wynika z danych zawartych w kwartalnym raporcie spółki. Oznacza to wzrost o 13 proc. w porównaniu do I kwartału ub.r.
W liczbie tej mieszczą się też abonenci telewizji cyfrowej operatora, których sieć na koniec marca br. miała 81 tys.
Bardziej niż liczba klientów telewizji, wzrosła liczba internautów korzystających z usług Multimedia Polska. Na koniec I kw. spółka miała bowiem 293 tys. abonentów internetu, czyli o 27 proc. więcej niż rok wcześniej.
Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wyniosła 188 tys. Tutaj wzrost był niższy i wyniósł tylko 1 proc.
Na koniec marca br. sieć posiadała ponad 271 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 74,4 tys. abonentów pakietu trzech usług (triple play).
Dołącz do dyskusji: Liczba abonentów Multimediów wzrosła o 13 proc. do 670 tys.