SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lekko tak” w reklamie Princessy (wideo)

Pod hasłem „Lekko tak” ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja JWT Warsaw i dom mediowy MEC.

Bohaterką nowej reklamy Princessy jest pełna pasji malarka, której wafelek tej marki zapewnia przyjemność i inspirację. Spot ma podkreślać jedną z najważniejszych zalet Princessy - lekkość.

- Jest skierowany do młodych kobiet, które mają duży apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

Przypomnijmy, że w połowie br. Princessa zyskała zmienione, bardziej kobiece logo i identyfikację (więcej na ten temat).

Nowa reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) i tematycznych (z oferty Atmediów, Polsatu i TVN), a także w internetowych serwisach VoD. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Lekko tak” w reklamie Princessy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
Mnie interesuje najbardziej wykonawca i tytuł utworu z tej reklamy. Czy ktos zna?? Z góry dziękuję.
0 0
odpowiedź