SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kwiecień: „Dzień Dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” traci najwięcej

Wszystkie śniadaniowe programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie miały w kwietniu br. mniej widzów niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowało „Pytanie na śniadanie”. Najmniej straciło zaś „Dzień dobry TVN”, które było liderem oglądalności.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 do 29 kwietnia br. oglądalność wydań „Dzień dobry TVN”, nadawanych w dni powszednie o godz. 8.00, wyniosła 549 tys. widzów. Przełożyło się to na 14,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 17,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN stracił 24 tys. widzów. Wówczas śledziło go 573 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 15,88 proc. i 18,92 proc.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w tym samym okresie miało średnio 383 tys. widzów przy udziale wynoszącym 10,14 proc. i 8,22 proc. Magazyn ten obecnie zaczyna się także o godz. 8.00. Rok wcześniej, gdy program ruszał o 8.30, miał o 118 tys. widzów więcej - śledziło go 501 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,67 proc. i 8,90 proc. „Pytanie” zanotowało jednocześnie największy spadek wśród wszystkich analizowanych magazynów.

Widzów straciła również nadawana w TVP1 o godz. 5.55 „Kawa czy herbata?”. W analizowanym okresie śledziło ją 292 tys. osób, co dawało Jedynce odpowiednio 14,76 proc. i 10,11 proc. udziału. Rok wcześniej widownia porannego magazynu Jedynki była o 96 tys. osób wyższa. Śledziło ją 388 tys. osób, a jej udział kształtował się na poziomie 20 proc. i 13,01 proc.


Średnia oglądalność programów śniadaniowych

Okres Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
DZIEN DOBRY TVN
02-04-2013 - 29-04-2013 548792 14,29% 17,24%
02-04-2012 - 30-04-2012 573436 15,88% 18,92%
Wirtualnemedia.pl
PYTANIE NA SNIADANIE
02-04-2013 - 29-04-2013 383242 10,14% 8,22%
02-04-2012 - 30-04-2012 501202 13,67% 8,90%
Wirtualnemedia.pl
KAWA CZY HERBATA
02-04-2013 - 29-04-2013 292427 14,76% 10,11%
02-04-2012 - 30-04-2012 388479 20,00% 13,01%

 

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN” pokazany został 2 kwietnia br. Obejrzało go 722 tys. widzów. „Pytanie na śniadanie” największą oglądalność osiągnęło 9 kwietnia, gdy program śledziło 479 tys. osób. Z kolei rekordowe wydanie „Kawy czy herbaty?” z 19 kwietnia br. zgromadziło 331 tys. widzów.


Topowe odcinki każdego magazynu

Dzień dobry TVN Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
02-04-2013 08:00 722296 14,41%
03-04-2013 08:00 662834 15,01%
29-04-2013 08:00 619813 15,64%
Wirtualnemedia.pl
Pytanie na śniadanie Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
09-04-2013 07:59 479347 12,29%
04-04-2013 08:00 461998 10,15%
05-04-2013 08:00 452519 11,52%
Wirtualnemedia.pl
Kawa czy herbata? Wszyscy 4+
Data Godz. AMR SHR %
19-04-2013 05:57 330784 15,57%
08-04-2013 05:57 326857 16,52%
11-04-2013 05:57 326743 16,68%

Dołącz do dyskusji: Kwiecień: „Dzień Dobry TVN” liderem, „Pytanie na śniadanie” traci najwięcej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sim
Pytanie na po-lanie, post-tefaenowski tabloid. Złe wzorce. Nuuuuda.
0 0
odpowiedź
User
antyTEFAUEN
Kto ten badziewny TEFAUEN jeszcze ogląda.Przecież to ledwo zipie blamaż nC+ to też zasługa TEFAUEN.
0 0
odpowiedź
User
Observer
OK dla bezrobotnych to może być, tylko dlaczego oni maja za to płacić , bo i z czego a przeciętni ludzie to przeważnie w tym czasie pracują i nie maja czasu na takie bzdety. Więc po co to komu i dla kogo to ?
0 0
odpowiedź