Kwartalnik 'Obuwie i galanteria' zastępuje 'Modę i Dodatki'
Na rynku pism branżowych poświęconych modzie pojawia się nowy periodyk - "Obuwie i galanteria" adresowany do przedsiębiorców zajmujących się handlem tytułowymi artykułami. Wydawnictwo Promedia przekształciło w to czasopismo publikowany wcześniej przez siebie kwartalnik "Moda i Dodatki".
Głównymi działami nowo powstałego periodyku "Obuwie i galanterii" są "Handel" (prezentujący zagadnienia z zakresu obsługi klienta, franchisingui centrów handlowych), "Marketing" (przedstawiający najnowsze kampanie marketingowe i informacje dotyczące reklamy), "Targi" (poświęcony krajowych i zagranicznych wystawom) i "Trendy" (prezentujące z dwusezonowym wyprzedzeniem tendencje w designie, nowości obuwia, galanterii skórzanej i dodatków). Na łamach kwartalnika poruszane będą również takie zagadnienia, jak rynek, przemysł, opinie, produkty i wydarzenia z życia branży.
"Obuwie i galanteria" powstało z przekształcenia kwartalnika "Moda i Dodatki", co - jak wyjaśnia wydawnictwo Promedia - nastąpiło z powodu zmian na rynku branżowym . Nowe czasopismo ma docelowo dostarczać polskim przedsiębiorstwom działającym w dziedzinach, którymi zajmuje się periodyk, profesjonalnych informacji, niezbędnych w prowadzeniu biznesu.
"Obuwie i Galanteria" będzie kolportowane jest przez bezpośrednią wysyłkę pocztową, prenumeratę oraz dystrybucję na targach w nakładzie 7,5 tys. egz. w wydaniach targowych, a 5,5 tys. egz. w pozostałych numerach.
Dołącz do dyskusji: Kwartalnik 'Obuwie i galanteria' zastępuje 'Modę i Dodatki'