SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki z mniejszą widownią, ale liderem rynku

Talk-show “Kuba Wojewódzki” tej jesieni stracił widzów względem jesieni ub.r., ale utrzymał pozycję zdecydowanego lidera pasma. Zakończona właśnie seria zarobiła dla TVN 16,3 mln zł, czyli więcej niż ta emitowana rok wcześniej.

Średnia oglądalność 9. serii “Kuby Wojewódzkiego” wyniosła 1,8 mln widzów, zaś udział stacji wyniósł 20,07 proc. w grupie 4+ i 23,57 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Widownia zakończonej właśnie edycji była niższa niż emitowanej w analogicznym okresie 7. serii programu  – show śledziło wtedy bowiem średnio 2,07 mln  osób, co dawało stacji odpowiednio 22,86 proc. i 25,10 proc. udziału Z kolei wiosną br. program miał średnio 1,78 mln widzów, a udziały wynosiły 19,47 proc. i 21,74 proc.

W paśmie emisji programu stacja utrzymała pozycję lidera zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49. Drugie miejsce wśród wszystkich widzów zajęła TVP 2 z udziałem na poziomie 17,74 proc., która emitowała wtedy “Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne w cyklu “Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”. Dalej znalazły się: Polsat (14,26 proc.; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”) i TVP 1 (11,39 proc.; filmy, serial “W słusznej sprawie”)

Z danych telemetrycznych wynika, że show Kuby Wojewódzkiego śledziły głównie kobiety, osoby w wieku od 25. do 59. lat, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 15 odcinków jesiennej serii programu wyniosły 16,3 mln zł. Rok wcześniej TVN na talk-show zarobił 12,7 mln zł – tamta edycja miała o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego ma się pojawić na antenie stacji wiosną 2011 roku.


Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
07-09-2010 1 702 072 21,03% 23,78%
14-09-2010 1 570 422 18,74% 22,83%
21-09-2010 1 445 747 17,74% 21,49%
28-09-2010 1 950 957 20,75% 24,49%
05-10-2010 1 542 179 16,95% 18,69%
12-10-2010 1 883 861 20,31% 24,06%
19-10-2010 1 978 087 21,20% 26,75%
26-10-2010 1 973 193 21,78% 25,80%
02-11-2010 1 791 437 21,65% 24,06%
09-11-2010 1 628 709 18,10% 21,66%
16-11-2010 1 813 127 19,46% 21,92%
23-11-2010 1 858 762 19,10% 23,95%
30-11-2010 1 729 465 19,01% 21,05%
07-12-2010 2 224 700 24,42% 27,61%
14-12-2010 1 928 747 20,67% 24,89%
Średnia 1 801 838 20,07% 23,57%


Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN – Kuba Wojewódzki 1 801 838 20,07% 23,57%
TVP 2 1 596 264 17,74% 13,12%
Polsat 1 282 932 14,26% 16,84%
TVP 1 1 024 598 11,39% 10,38%


Profil widowni talk-show

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,02% 79
Kobiety 61,98% 120
Wiek  4-9 1,13% 19
 10-15 1,69% 24
16 - 19 4,26% 74
20 - 24 5,43% 66
25 - 29 10,31% 116
30 - 34 11,80% 145
35 - 39 11,90% 168
40 - 44 9,05% 140
45 - 49 7,35% 103
50 - 54 8,33% 101
55 - 59 10,13% 134
60+ 18,61% 95
Wlk. miasta Wieś 24,95% 64
< 50 tys. 23,37% 97
50-100 tys. 11,39% 133
100-200 tys. 9,81% 123
> 200 tys. 30,47% 150
Zawód Top management 13,42% 173
Pracownicy średniego szczebla 23,66% 163
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,98% 94
Emeryci 24,97% 100
Inni 18,97% 58
Wykształcenie Podstawowe 39,60% 86
Średnie 39,73% 134
Wyższe 17,86% 156
Inne 2,82% 22


 

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki z mniejszą widownią, ale liderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
najchętniej oglądany program to ten z 7 grundia z Edytą Górniak i Kamilem Bednarkiem ;)
0 0
odpowiedź
User
iki
super program.Głosuję na Kubę w Telekamerach.Niech wygra.
0 0
odpowiedź
User
andyd
Kuba jest super,też na niego głosuję
0 0
odpowiedź