SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Królewskie będzie sprzedawać nowy wariant piwa na stadionie przy Łazienkowskiej

Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant piwa Królewskie, o zawartości alkoholu 3,2 proc. Będzie sprzedawane od 14 lipca, wyłącznie na stadionie Legii Warszawa, której marka jest sponsorem.

Łukasz „Juras” Jurkowski Łukasz „Juras” Jurkowski

W filmie zapowiadającym nowe Królewskie wystąpił Łukasz „Juras” Jurkowski, spiker Legii. Piwo będzie miało swój "debiut" przy Łazienkowskiej podczas meczu o Superpuchar Polski z Arką Gdynia.

- Charakteryzuje się świetnym podaniem, ale jeszcze lepszym przyjęciem. Uwierzcie, że czekaliście na niego bardzo długo. Spotkacie go przede wszystkim przy barze, ale o jego formę byłbym spokojny - zapowiada w spocie Juras.

Wprowadzenie stadionowego wariantu to kolejny element współpracy Legii Warszawa i Królewskiego. Marka jest sponsorem klubu od 2004 roku.

- Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje – na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć - mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Dołącz do dyskusji: Królewskie będzie sprzedawać nowy wariant piwa na stadionie przy Łazienkowskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl