SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

399 tys. widzów śledzi „The Real Housewives. Żony Warszawy” w Polsacie, program zmienia pasmo

Pierwsze trzy odcinki nowego show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało średnio 399 tys. widzów. Program stracił 287 tys. widzów względem produkcji „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7” nadawanej w Polsacie jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat

Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazuje w środy o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 20 września) wyniosła 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,40 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 1,56 mln osób w grupie 4+.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 532 tys. osób.

Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 686 tys. osób. Przełożyło się to na 5,50 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,74 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 287 tys. widzów.

„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” są: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.

Krzysztof Ibisz poprowadzi „Reunion”

Reality-show nie ma stałego prowadzącego, w tych rolach pojawiają się różni prezenterzy. Odcinki specjalne o nazwie „Reunion” poprowadzi Krzysztof Ibisz, który w ich ramach porozmawia z uczestniczkami programu.

Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.

Nowe pasmo od przyszłego tygodnia

Telewizja Polsat od środy, 27 września będzie emitować „The Real Housewives. Żony Warszawy” dwie godziny później, niż dotychczas. Show w stacji będzie startować o godz. 22.05.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: 399 tys. widzów śledzi „The Real Housewives. Żony Warszawy” w Polsacie, program zmienia pasmo

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak
Lansiarze.
odpowiedź
User
Alicja
Może i panie mają kasę, ale klasy zero.
odpowiedź
User
KK
Czasy się zmieniły, telewizja umiera. Upada też mit pana Edwarda. Telewizyjnego cudotwórcy i wizjonera.
odpowiedź