Koniec „Temptation Island Polska”. Tylko 134 tys. widzów
Nowy randkowy program „Temptation Island Polska” oglądało 134 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy bikini-reality „Temptation Island Polska” pokazywał w środy, w okresie od 6 września do 22 listopada br. Przez pierwsze trzy tygodnie emisji cykl oglądać można było o godz. 21.10, a od 27 września produkcja nadawana była po 23.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków programu „Temptation Island Polska” wyniosła zaledwie 134 tys. widzów, co przełożyło się na 2,20 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków śledziło 418 tys. osób w grupie 4+.
Tylko 101 tys. widzów w nowym paśmie
Pierwsze trzy odcinki produkcji pokazane o 20.05 obejrzało 230 tys. widzów (odpowiednio 2,11 proc., 3,26 proc. i 2,89 proc.). Z kolei kolejne dziewięć odcinków pokazanych w nowym paśmie miało 101 tys. widzów (2,29 proc., 3,12 proc. i 2,78 proc.).
W reality-show „Temptation Island Polska” bierze udział kilka par. Trafią one na tytułową „wyspę pokus”, aby poddać próbie swój związek. Na miejscu zostają rozdzieleni. Kobiety trafiają do jednej luksusowej willi, a mężczyźni do drugiej. Do kobiet dołączają single, a do mężczyzn - singielki.
Co kilka dni każdy z uczestników będących w związku ogląda nagrania swojego partnera. Może sprawdzić, czy są im wierni, czy może ulegli pokusie. Na koniec programu każda z osób musi zdecydować, czy pozostaje w dotychczasowym związku, rozpoczyna nowy, czy odchodzi z programu bez partnera.
Gospodarzem pierwszej polskiej edycji programu był Michał Figurski.
Polsat rezygnuje z „Temptation Island Polska”
Jak portal Wirtulnemedia.pl informował jako pierwszy, Telewizja Polsat nie planuje realizacji kolejnej edycji reality-show „Temptation Island Polska”. Powodem jest bardzo słaba oglądalność programu.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec „Temptation Island Polska”. Tylko 134 tys. widzów