567 tys. widzów szóstego sezonu „Sekretów rodziny” w Polsacie
Szósty sezon paradokumentalnego serialu „Sekrety rodziny” gromadził średnio 567 tys. widzów w Polsacie. To o 165 tys. oglądających mniej, niż miała rok temu piąta odsłona produkcja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia szóstego sezonu serialu „Sekrety rodziny” w okresie od 15 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku (w dni powszednie o 17.40) wyniosła 567 tys. osób.
Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,38 proc. wśród wszystkich widzów, 6,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek docu-soap pokazany 29 sierpnia. Oglądało go 739 tys. widzów.
Dla porównania, średnia widownia całego piątego sezonu serialu „Sekrety rodziny” nadawanego w okresie od 6 lipca do 26 sierpnia 2022 roku wyniosła 732 tys. osób (odpowiednio 9,30 proc., 7,43 proc. i 8,77 proc. udziału). Serial stracił 165 tys. widzów.
Każdy odcinek scripted-docu „Sekrety rodziny” przedstawia rodzinne problemy. Za realizację projektu odpowiada Outset Films.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 567 tys. widzów szóstego sezonu „Sekretów rodziny” w Polsacie