Kolejna Polka w strukturach marketingu Henkel
Henkel Polska poinformował o zmianach personalnych w marketingu Działu Środków Piorących i Czystości.
Dotychczasowy Senior Brand Manager w Polsce - Beata Bielak - awansowała na stanowisko Senior Brand Managera na Europę Środkową i Wschodnią. Ten awans pociągnie za sobą kolejne zmiany personalne i awanse w ramach polskiego marketingu Środków Piorących i Czystości. Joanna Baś-Marjańska, Senior Brand Manager zyska rozszerzoną odpowiedzialność, stając na czele nowej sekcji Środków Piorących (Laundry Care). Piotr Mendel awansuje na stanowisko Senior Brand Managera i pokieruje sekcją Środków Czystości (Home Care).
Zmianom personalnym towarzyszy zmiana całej struktury marketingu Środków Piorących i Czystości w Polsce.
Henkel ceni i szanuje swoich pracowników. Od lat sukces firmy opiera się na ich wiedzy, kreatywności, umiejętnościach wzajemnej współpracy oraz silnym zaangażowaniu. Talenty i umiejętności osób pracujących w Henklu są główną siłą napędową firmy. Dlatego Henkel tworzy środowisko pracy, w którym liczą się zarówno indywidualne osiągnięcia, jak i praca zespołowa.
Program szkoleń i rozwoju, a także wyzwania, które na co dzień podejmują pracownicy Henkla, pozwalają na zebranie niezwykłych doświadczeń zawodowych. Dzięki międzynarodowej polityce kadrowej polscy pracownicy mają możliwość zrobienia kariery, zarówno w Polsce jak i na poziomie regionalnym.
Od pierwszego października 2006 zmienia się struktura marketingu Działu Środków Piorących i Czystości (Laundry and Home Care). Zostanie ona dopasowana do międzynarodowej struktury marketingu w wiedeńskiej centrali Henkel CEE. Procesowi temu towarzyszy seria awansów długoletnich pracowników Henkla. Nowa struktura marketingu, zakładająca powstanie dwóch sekcji: Środków Piorących (Laundry Care) i Środków Czystości (Home Care) ma za zadanie usprawnić komunikację marketingową w ramach całego regionu Henkel CEE oraz ułatwić prowadzenie wspólnej komunikacji marketingowej dla wybranych marek Henkla.
Beata Bielak, sprawująca dotychczas w Polsce funkcję Senior Brand Managera z odpowiedzialnością za marki Persil i Rex, awansowała na stanowisko Senior Brand Managera w wiedeńskiej centrali Henkla na region Europy Środkowo-Wschodniej. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za regionalną strategię marketingową produktów do mycia naczyń, środków do zmywarek oraz za rosyjską markę Pemolux. Beata Bielak jest związana z firmą Henkel od 1998 roku.
Joanna Baś-Marjańska, związana z Henkel Polska od 1998 roku, a od ponad roku Senior Brand Manager w marketingu Środków Piorących i Czystości stanie na czele nowo utworzonej sekcji Środków Piorących (Laundry Care), w skład której wejdą środki piorące Persil i Rex, specjalistyczne środki piorące Perwoll i Dato oraz płyny zmiękczające Silan.
Piotr Mendel, sprawujący dotychczas funkcję szefa Działu Category Management awansował na stanowisko Senior Brand Managera w marketingu, stając na czele sekcji Środków Czystości (Home Care), w skład której wejdą marki Pur, Somat, Bref i Clin. Piotr Mendel pracujący w Henkel Polska od 2000 roku, stworzył i rozwinął Dział Category Management w ramach Działu Środków Piorących i Czystości, który stał się wzorem dla innych krajów Europy Środkowo - Wschodniej.
Na stanowisku szefa Działu Category Management zastąpi go Arkadiusz Wappa, sprawujący dotychczas funkcję Key Account Managera. Równocześnie awansuje on na stanowisko Senior Key Account Managera. Arkadiusz Wappa jest związany z Henkel Polska od 1993 roku.
„Henkel to aktywna firma, w której zmiana stanowi wyzwanie. Każdy z naszych pracowników ma do odegrania ważną rolę. To dzięki ich pracy i ciągłemu rozwojowi osiągamy tak znaczące sukcesy. Serdecznie gratuluję wszystkich awansów i mam nadzieję, że będą one motywacją do dalszego rozwoju.” – powiedział Lambert Bloderer, szef Działu Środków Piorących i Czystości Henkel Polska.
Dołącz do dyskusji: Kolejna Polka w strukturach marketingu Henkel