„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją
Dokumentalny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” ogląda średnio 979 tys. osób. TVP2 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Widownia programu spada z odcinka na odcinek.
Program „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany jest w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 15 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 29 września) wyniosła 979 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia audycji spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 1,12 mln widzów, drugi - 969 tys., a trzeci - już tylko 856 tys.
Trzy topowe odcinki audycji
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|
15-09-2016 |
1 117 818 |
7,65% |
22-09-2016 |
968 846 |
6,32% |
29-09-2016 |
856 189 |
5,62% |
Średnio: |
979 085 |
6,50% |
TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 22,41 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi jest Polsat (13,09 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,33 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat radzi sobie nieco lepiej od Jedynki.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
3 375 598 |
22,41% |
853 518 |
14,42% |
1 569 584 |
17,65% |
Polsat |
1 972 607 |
13,09% |
941 752 |
15,92% |
1 318 279 |
14,83% |
TVN |
1 104 009 |
7,33% |
528 704 |
8,93% |
774 186 |
8,71% |
TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci |
979 085 |
6,50% |
364 507 |
6,16% |
579 777 |
6,52% |
W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogą śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.
Program prowadzi Tomasz Wolny. Show oparty jest na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 8,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP2 przegrywa z konkurencją