Kenwood: Mali kucharze mają wielkie marzenia
W prasie i internecie rusza kampania reklamowa sprzętu kuchennego Kenwood. Akcja przebiega pod hasłem "Mali kucharze mają wielkie marzenia".
W startującej właśnie kampanii reklamowej sprzętu kuchennego Kenwood wykorzystywane są layouty z przepisami na wyszukane potrawy, które można przygotować przy pomocy tych urządzeń. Akcja wspiera jednocześnie promocję, w ramach której przy zakupie robota planetarnego tej marki otrzymuje się w prezencie w pełni działającą miniaturkę tego urządzenia mogącą być prezentem dla dzieci. Przekaz pod hasłem "Mali kucharze mają wielkie marzenia" jest skierowany przede wszystkim do kobiet mających własne rodziny.
Akcja obejmuje prasę (m.in. Kuchnia, Sól i Pieprz, Moje Gotowanie, Wysokie Obcasy) i internet (billboardy, artykuły sponsorowane oraz konkursy na stronach wielkiezarcie.com, kobieta.pl, mojegotowanie.pl, gotujmy.pl, mojeprzepisy.pl, ugotuj.to, foody.pl, kuchnia.tv, smaczny.pl, palcelizać.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca grudnia - przygotowała graficzka Anna Kostadinov przygotowała, natomiast zakupem mediów zajęły się dom mediowy Maxus (prasa) i ARBO network (internet).
Dołącz do dyskusji: Kenwood: Mali kucharze mają wielkie marzenia