SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej

TVN Turbo i TVN Style były najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w kwietniu br. Oba zanotowały jednak spadki. TLC znów zyskał najwięcej, ale znalazł się za kanałami TVN. Największy spadek dotknął BBC Lifestyle.

Na pierwsze miejsce z drugiego awansował z udziałem wynoszącym 0,40 proc. męski kanał TVN Turbo, który zanotował spadek o 0,5 proc. Druga pozycja przypadła stacji TVN Style, której udział zmalał bardziej, bo o 16,2 proc. i wyniósł 0,35 proc. Rok temu była ona liderem rankingu.

TLC, lider w poprzednich miesiącach br., w kwietniu był dopiero trzeci. Zanotował on jednak największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 182,9 proc., co dało mu 0,33 proc. udziału. Rok wcześniej kanał ten funkcjonował pod nazwą Discovery Travel & Living i zajmował miejsce piąte.

Największy spadek dotknął wyłączonej w lutym br. z Cyfrowego Polsatu stacji BBC Lifestyle, która w zamian dołączyła do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Jej udział zmalał o 71,8 proc. i wyniósł 0,02 proc., co dało jej ósme miejsce w rankingu (rok wcześniej telewizja ta była niewiele wyżej - na pozycji siódmej).

kwiecień Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 24 975 0,397 23 540 0,395
TVN Style 26 331 0,419 20 943 0,351
TLC 7 365 0,117 19 720 0,331
Polsat Play 9 686 0,154 15 066 0,253
Polsat Cafe 8 407 0,134 12 762 0,214
kuchnia.tv 3 894 0,062 4 572 0,077
Club TV  7 074 0,113 4 011 0,067
BBC Lifestyle 5 345 0,085 1 420 0,024
Fashion 832 0,013 966 0,016
Domo 1 226 0,020 897 0,015


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w kwietniu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,62 proc. udziału i zanotował spadek o 1,6 proc. Na drugiej pozycji utrzymała się stacja TVN Style (0,50 proc. udziału, spadek o 8,8 proc.).

Na podium znalazł się też kanał TLC, którego wzrost w tej grupie był wyższy niż w 4+ i wyniósł 226 proc. Kanał ten zanotował wynik na poziomie 0,43 proc., co dało mu awans z pozycji piątej . Liderem spadku także tutaj był BBC Lifestyle (0,03 proc. udziału, mniej o 73,6 proc.). 

kwiecień wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 16 809 0,632 15 540 0,622
TVN Style 14 475 0,544 12 389 0,496
TLC 3 478 0,131 10 667 0,427
Polsat Play 5 031 0,189 7 812 0,313
Polsat Cafe 4 679 0,176 6 557 0,262
kuchnia.tv 1 742 0,065 2 482 0,099
Club TV  3 569 0,134 1 834 0,073
BBC Lifestyle 3 337 0,125 826 0,033
Fashion 554 0,021 448 0,018
Domo 673 0,025 408 0,016


 
Najpopularniejszym programem na antenie TVN Turbo w kwietniu br. był mecz Pucharu Polski, który obejrzało średnio 200 tys. widzów.

Raport top programów
TVN Turbo wszyscy 4+
Program AMR SHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ 200 187 1,446
WEDKARSTWO MESKIE HOBBY 131 388 1,305
DE LUX /MAG.MOTOR.POL./ 130 682 1,364
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./ 129 834 1,179
ZAKUP KONTROLOWANY 127 955 2,504
STUDIO SPORT 122 658 1,030
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ 118 056 1,886
ZAKUP KONTROLOWANY 5 117 783 1,631
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./ 116 406 1,061
JAZDA POLSKA /MAG.MOTOR.POL./ 115 833 1,146


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały TVN liderami, TLC trzecie, ale zyskało najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ELO!!!
A gdzie komentarze oskarżające firmę która przeprowadzała badania, że zawyża wyniki oglądalności na rzecz TVN? Halo, czyżby chłopaki z gazetki polskiej i innych rzeczpospolitych zaspali? A co z elektoratem PiSu? Zabłądził gdzieś na krakowskim przedmieściu?
0 0
odpowiedź
User
nicka
laska tym co płacą za sondaże, aż miło, wsstyg wirtua;nemer=dia
0 0
odpowiedź