SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line

Od początku października w całej Polsce - na tablicach Motorway 12 x 4 m oraz na reklamowych autach MobiJetach - trwa kampania Plus dla Firm "Uczciwa oferta".

Na części nośników zostały zamontowane dodatkowo przestrzenne elementy, tzw. cut out'y, z motywem wykrywacza kłamstw.

Wykrywacz kłamstw, znany także z telewizyjnej wersji reklamy, na dwudziestu wybranych tablicach Jet Line ma zamontowane specjalne zielone światełka. Ich błysk imituje pracę wariografu.

Po raz pierwszy cut out'y zastosowano również na MobiJetach, które także zostały wyposażone w specjalnie przygotowane aparaty ze światłami.

Za produkcję cut out'ów odpowiedzialna jest spółka Makom Polska, firma ambientowa należąca do Jet Line.

Dołącz do dyskusji: Kampania Plus dla Firm na nośnikach Jet Line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl