K2 Internet buduje wizerunek Lech Premium w internecie
Od czerwca b.r. pod adresem www.LechSport.pl funkcjonuje wizerunkowy wortal piłkarski, przygotowany przez agencję K2 Internet na zlecenie Kompanii Piwowarskiej S.A., właściciela marki Lech Premium i lidera branży piwowarskiej w Polsce.
Przygotowanie wortalu jest efektem przetargu wygranego przez K2 Internet w marcu b.r. Zadaniem agencji było przeniesienie do internetu strategii komunikacji Lecha, wiążącej markę z wydarzeniami i emocjami sportowymi, w szczególności związanymi z piłką nożną.
Pod adresem www.LechSport.pl uruchomiono pierwszy w Polsce duży komercyjny wortal dla kibiców piłki nożnej. Prezentowane są w nim najświeższe informacje piłkarskie, przeglądy prasy i fachowe komentarze oraz relacje z meczów. Rozbudowana sekcja poświęcona jest reprezentacji Polski, a zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do szeregu dodatkowych atrakcji w części klubowej. Cały serwis utrzymany jest w charakterystycznej dla sponsora konwencji graficznej.
"Serwis LechSport.pl doskonale pokazuje, jak wielkie możliwości oferuje internet branży FMCG, dotychczas traktującej go marginalnie." - twierdzi Paweł Murak, Senior Account Manager w K2 Internet - "W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych, nie tylko pozwala komunikować pożądany wizerunek marki, ale też stymuluje prawdziwe zaangażowanie nabywców i ich spontaniczne interakcje z marką".
Nad dalszym rozwojem wortalu pracuje już, powołana przez K2 Internet, redakcja składająca się z osób od wielu lat zaangażowanych w prowadzenie serwisów piłkarskich. Docelowo ma on stać się najczęściej odwiedzanym miejscem poświęconym piłce nożnej w polskim internecie.
Dołącz do dyskusji: K2 Internet buduje wizerunek Lech Premium w internecie