Just i IKER zrealizują strategię dla miasta Poznań
Po trwającym kilka miesięcy konkursie miasto Poznań wybrałostrategię na lata 2008-2012 autorstwa Just/IKER.
Na potrzeby przedsięwzięcia zawiązane zostało konsorcjumpomiędzy Just a Instytutem Konkurencyjnej Ekonomii Regionów, którena podstawie materiału analitycznego, korzystając również zwłasnych dedykowanych badań i bazy studiów przypadków przygotawałykoncepcję i podstawę strategii dla marki miasta Poznań.
- Koncepcja ta zakorzeniona jest w strategii rozwoju miasta,wychodzi jednak kilka kroków naprzód - w stronę nowej gospodarki, wstronę nowego rozdziału w rozwoju miast. Jest odpowiedzią nawyzwania epoki sieciowych metropolii, epoki globalnego przepływukapitału, ludzi i idei. Jest nowoczesną platformą działań ikomunikacji, która konsekwentnie zrealizowana, jest w stanie nietylko wyróżnić Poznań na mapie Polski i Europy, ale także zbudowaćdla tej marki realną i docenianą wartość. Nadchodzi Era Miast, aNasze Miasto wraca do gry o najwyższe stawki. Poznań nie broniswojej pozycji, Poznań kontratakuje - podano w komunikacie.
W przetargu konsorcjum Just/IKER pokonało dwóch innychkonkurentów: połączone siły agencji DDB Warszawa i Peppermint orazStratosferę.
Dołącz do dyskusji: Just i IKER zrealizują strategię dla miasta Poznań