Jubileusz "Mamo, to ja"
Jest już w kioskach 100 numer najchętniej czytanego* miesięcznika dla rodziców "Mamo, to ja" (wydawnictwo Edipresse Polska). Do zdjęcia na okładce - po raz pierwszy wśród pism dla rodziców - pozuje znana mama, Ilona Felicjańska, wraz ze swoim dzieckiem.
Oprócz tego przegląd przez 100 numerów "Mamo, to ja", wywiad z pierwszą redaktor naczelną miesięcznika - Jolantą Pieńkowską, długa rozmowa z Iloną Felicjańską, mamą dwójki dzieci, która podkreśla "… wolę być mamą niż modelką …", prezentacja całego zespołu redakcyjnego wraz z dziećmi.
Jak zauważa redaktor naczelna miesięcznika, Anna Zaleska - redakcję magazynu tworzą młode mamy, które doskonale znają z własnego doświadczenia problemy czytelniczek.
Wydanie magazynu jest promowane w "Przyjaciółce", "Vicie", "Vivie!" oraz "Pani", towarzyszy mu także kampania reklamowa w radiu ZET.
Miesięcznik „Mamo, to ja”, wydawany od 1995, jest zdecydowanym liderem na rynku pism dla rodziców. Między styczniem a majem 2003 odnotował średnią sprzedaż powyżej 78 tys. egzemplarzy**, a wpływy reklamowe w okresie I-VII.2003 wyniosły ponad 7mln zł***.
* dane: PBC VIII.02-VII.03, grupa docelowa: kobiety z dziećmi w wieku 0-6 lat, wskaźnik CPW,
** dane:ZKDP, I-V.2003,
***dane:Expert Monitor, I-VII.2003.
Dołącz do dyskusji: Jubileusz "Mamo, to ja"