SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Joanna Brodzik kocio przesłuchuje Pawła Wilczaka w reklamie Paszportu Korzyści (wideo)

Rusza kampania reklamowa Paszportu Korzyści, programu lojalnościowego dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz Plus Banku. Bohaterami akcji są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, a przygotowały i realizują ją firmy Grey Group, PHD Media Direction i Carat Polska.

W reklamie Paszportu Korzyści Joanna Brodzik bezwzględnie przesłuchuje Pawła Wilczaka, którego demaskuje, kot, potwierdzający korzyści, jakie mężczyzna odniósł dzięki temu, że miał ten paszport.

Przypomnijmy, że program lojalnościowy Paszport Korzyści został udostępniony klientom Plusa, Cyfrowego Polsatu oraz Plus Banku w połowie maja (zobacz szczegóły).

Brodzik i Wilczak od lutego br. reklamują SmartDom, wspólną ofertę promocyjną Cyfrowego Polsatu, Plusa i Plus Banku (przeczytaj więcej i obejrzyj ostatni spot).

Kampania Paszportu Korzyści będzie prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik kocio przesłuchuje Pawła Wilczaka w reklamie Paszportu Korzyści (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lara Croft
Ale straszne. Ale żenada. To na pewno 2014 rok?
0 0
odpowiedź
User
Zdzichu
Zgadzam się z wypowiedzią powyżej. Wygląda jak reklama z lat 90.
0 0
odpowiedź
User
sf
bez sensu
0 0
odpowiedź