Jacek Karnowski reklamuje tygodnik „W Sieci” (wideo)
Tygodnik „W Sieci” (Fratria) ruszył z nową odsłoną wizerunkowej kampanii reklamowej, w której bierze udział redaktor naczelny pisma Jacek Karnowski. Działania obejmują telewizję, radio i internet.
Reklama telewizyjna prezentuje okładki „W Sieci”, a Jacek Karnowski dziękuje w niej czytelnikom za zaangażowanie, lojalność i wsparcie. - Co tydzień po tygodnik „W Sieci” sięga kilkaset tysięcy czytelników. Dzięki wam przetrwaliśmy i od ponad roku konsekwentnie robimy swoje - mówi Karnowski.
Spot można oglądać w kanałach TVP1, TVP2 i TVP Info. Reklamy o bardziej produktowym charakterze są obecne także w radiu (PR1, PR3. RMF FM, RMF Classic i Radio Warszawa) i w internecie (portale Fratrii).
Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Akcja potrwa do końca lutego br.
Tygodnik „W Sieci” ukazuje się od listopada 2012 roku. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego pisma w listopadzie ub.r. wyniosła 82 745 egz. (zobacz dane wszystkich tygodników opinii).
Dołącz do dyskusji: Jacek Karnowski reklamuje tygodnik „W Sieci” (wideo)
A któż nie chciałby się tak polansować?