Internet Group tworzy dział CR Lab
Internet Group wyodrębniła ze swojej struktury dział CR Lab. Ma onpracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi ibiznesowymi oraz performancowymi modelami sprzedaży.
Internet Group tworzy dział CR Lab, żeby budować swoją przewagęnad konkurencją. Struktura ma pracować nad przygotowaniem iwprowadzeniem performancowego modelu planowania kampanii irozliczeń z reklamodawcami oraz związanych z nim narzędzianalitycznych, wdrożeniem jednoźródłowego standardu badańkonsumpcji mediów, produktów i usług oraz budową platformy mediowejw ramach BiznesConnect. Zespół będzie też pozyskiwał dofinansowaniewłasnych prac i poszczególnych projektów - oprócz podstawowychcelów strategicznych - z Unii Europejskiej.
Tworzeniem CR Lab zajmują się Maciej Chodorowski i Rafał Oracz,dotychczas związani z zarządzaniem CR Media Consulting. - Sąświetnymi analitykami rynku z wieloletnim doświadczeniem wtworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych -przekonuje Jan Ryszard Wojciechowski, prezes Internet Group.
Dołącz do dyskusji: Internet Group tworzy dział CR Lab