SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inteligo wprowadza płatności mobilne IKO z 200 wpłatomatami

Inteligo udostępniło swoim klientom aplikację IKO banku PKO BP, a także możliwość wpłacania gotówki przy użyciu karty płatniczej w ponad 200 wpłatomatach PKO BP w całej Polsce.

Aplikacja IKO dostępna dla klientów Inteligo wygląda i działa tak samo jak ta, z której klienci PKO BP korzystają od marca br. (więcej na ten temat).

Klienci Inteligo mogą za pomocą telefonu z aplikacją IKO płacić w ponad 60 tys. terminali w punktach handlowo-usługowych, wypłacać gotówkę z ponad 3 tys. bankomatów PKO BP bez użycia karty, dokonywać przelewów na numer telefonu, płacić za zakupy w 8 tys. sklepów internetowych oraz generować czeki IKO, które można realizować w sklepach i bankomatach bez potrzeby połączenia z internetem czy aplikacją IKO.

Z IKO może korzystać każdy posiadacz konta prywatnego oraz firmowego Inteligo. Bezpłatną aplikację można zainstalować na telefonach z systemami operacyjnymi Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian oraz na telefonach obsługujących aplikacje w języku Java, pobierając ją wcześniej z odpowiedniego sklepu (np. Google Play, Apple App Store, Sklepu Windows Phone) lub zamawiając w serwisie transakcyjnym Inteligo.

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji IKO należy ją aktywować w internetowym lub mobilnym serwisie transakcyjnym Inteligo. Użytkownik aplikacji IKO zarządza samodzielnie limitami liczby transakcji przy pomocy serwisu transakcyjnego. Ustawić można zarówno maksymalną dzienną liczbę poszczególnych rodzajów transakcji (przelewy na numer telefonu, płatności w terminalach, wypłaty w bankomatach, płatności internetowe), jak i wysokość kwoty, od której dana transakcja będzie musiała być dodatkowo potwierdzona przez użytkownika kodem PIN.

PKO BP i Inteligo udostępniły także aplikację IKO klientom firmowym prowadzącym działalność gospodarczą lub wykonującym wolny zawód. Dzięki temu mogą oni powiązać IKO ze swoim rachunkiem firmowym i np. przyjmować płatności od klientów za pomocą przelewów na numer telefonu w IKO. Klienci ci mogą dodatkowo za pośrednictwem strony internetowej banku wygenerować baner informujący o przyjmowaniu przelewów P2P ze swoim numerem telefonu i umieścić go na stronie internetowej swojej firmy.

Nową funkcją wprowadzoną przez PKO BP jest także możliwość dokonywania przelewów na numer telefonu z poziomu bankowości elektronicznej iPKO. W formularzu przelewu jednorazowego można podać numeru telefonu zamiast numeru rachunku w formacie NRB. Po zatwierdzeniu przelewu narzędziem autoryzacyjnym następuje weryfikacja, czy pod takim numerem telefonu jest zarejestrowana aplikacja IKO. Jeśli weryfikacja będzie pomyślna, nastąpi przelew na numer telefonu zarejestrowany w IKO. W przypadku, gdy podany numer telefonu zostanie rozpoznany jako numer, na którym nie została aktywowana aplikacja IKO, zostanie na niego wysłany SMS informujący o przelewie, który można odebrać po aktywacji aplikacji IKO.

Ponadto klienci Inteligo mogą korzystać z sieci ponad 200 wpłatomatów PKO BP bez opłat. Po wpłacie środki są natychmiast dostępne na koncie. Nie obowiązuje limit wpłacanych kwot, natomiast liczba banknotów, które można jednorazowo zdeponować, różni się w zależności od wpłatomatu. Wpłatomaty przyjmują nominały polskich banknotów, nie akceptują bilonu i nie wydają reszty, nie przyjmują także pogiętych, zniszczonych lub poplamionych banknotów. Po dokonaniu wpłaty należy odebrać z bankomatu swoją kartę oraz wydruk potwierdzający transakcję.

Dołącz do dyskusji: Inteligo wprowadza płatności mobilne IKO z 200 wpłatomatami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl