SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"

Tylko 'Tina' zanotowała spadek sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

Lider segmentu to  ”Przyjaciółka”, której średnia sprzedaż* w lutym 2006 roku wyniosła 512 566 egz. - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.
 

luty

20062005

Średni nakład jednorazowyrozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyrozpow. płatne razem
Przyjaciółka682276512566601028397683
Tina626980415967719480469085
Pani Domu702960343154474398216188
Naj580973311227453220242229

wyniki za styczeń 2006

* - rozpowszechnianie płatne razem

Dołącz do dyskusji: Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl