Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"
Tylko 'Tina' zanotowała spadek sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.
Lider segmentu to ”Przyjaciółka”, której średnia sprzedaż* w lutym 2006 roku wyniosła 512 566 egz. - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.
luty | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | rozpow. płatne razem | Średni nakład jednorazowy | rozpow. płatne razem | |
Przyjaciółka | 682276 | 512566 | 601028 | 397683 |
Tina | 626980 | 415967 | 719480 | 469085 |
Pani Domu | 702960 | 343154 | 474398 | 216188 |
Naj | 580973 | 311227 | 453220 | 242229 |
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: Imponujący wzrost sprzedaży "Przyjaciółki"