IAB Polska w konsorcjum IAB Technology Laboratory
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył do grona członków IAB Technology Laboratory. To niezależny, międzynarodowy ośrodek badawczo-rozwojowy, zajmujący się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań technologicznych.
IAB Tech Lab tworzą wydawcy, firmy technologiczne, agencje, marketerzy i inne podmioty z branży marketingu interaktywnego na świecie. Główne zadania jednostki to tworzenie globalnych standardów, rozwiązań i narzędzi technologicznych oraz pomoc firmom w ich wdrażaniu. Celem IAB Tech Lab jest jednocześnie zmniejszanie ryzyk związanych z łańcuchem dostaw usług reklamowych i marketingowych.
- Członkostwo w IAB Tech Lab daje dostęp do gigantycznego know-how oraz wiele unikalnych możliwości aktywnego i jakże ambitnego udziału w pracach tej międzynarodowej organizacji, tym samym współtworzenia nowatorskich projektów i standardów – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska wyrazili już gotowość aktywnego włączenia się w prace grup roboczych IAB Tech Lab.
IAB Tech Lab istnieje od 2014 roku, ma siedzibę w Nowym Jorku z biurem w San Francisco. Jest zarządzana przez niezależną Radę Dyrektorów. Założycielami IAB Tech Lab są AppNexus, Google, Hearst Magazines Digital Media, PubMatic, Tremor Video, Yahoo i Yahoo! JAPONIA.
Dołącz do dyskusji: IAB Polska w konsorcjum IAB Technology Laboratory