HYPERmedia i Onet.pl dla Procter & Gamble
HYPERmedia i Onet.pl dla Procter & Gamble |
W połowie lipca uruchomiony został internetowy serwis www.zdrowyusmiech.onet.pl Jest on częścią rozpoczętej 14 lipca akcji przeglądu stomatologicznego "Czy masz zęby zdrowe na 7-kę?" zorganizowanego przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, Fundację Promocji Zdrowia Jamy Ustnej oraz Instytut Blend-a-med. Za projekt i wykonanie witryny odpowiada agencja publikacji elektronicznych HYPERmedia oraz portal Onet.pl.
W oddanym do użytku serwisie agencja wdrożyła system geolokalizacji. Pozwala on serwerowi na określenie skąd internauta łączy się ze stronami serwisu.
Internauci korzystający z witryny www.zdrowyusmiech.onet.pl znajda na niej porady dlaczego, a przede wszystkim w jaki sposób powinni zapewnić swoim zębom kompletną ochronę. Szczegółowo opisane zostały poszczególne oznaki niezdrowych zębów wraz z możliwościami profilaktyki oraz leczenia.
Serwis dysponuje interaktywną mapą wykonaną w technologii flash, wskazującą miejsce pobytu ruchomego gabinetu stomatologicznego. Przy jej użyciu można sprawdzić dokładny czas i miejsce postoju ruchomego gabinetu w jednym z 62 miast Polski, które autobus-gabinet odwiedzi. Istnieje również możliwość zaprenumerowania newslettera informacyjnego, dzięki któremu każdy będzie mógł zaplanować swoją bezpłatną wizytę w autobusie-gabinecie oraz dowiedzieć się co nowego pojawiło się w serwisie.
Inne
Dołącz do dyskusji: HYPERmedia i Onet.pl dla Procter & Gamble