"Harmonia smaków" w kampanii sosów TaoTao (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sosów TaoTao. Akcja pokazuje, że można je stosować do wielu potraw polskiej kuchni.
Startująca właśnie kampania TaoTao reklamuje sos słodko-pikantny i sojowy. Przekaz podkreśla, że można ich używać na wiele sposobów do przyrządzania potraw kuchni polskiej, a nie tylko orientalnej.
Akcja od początku maja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVN style, TVN 24, TVN Turbo, Discovery, National Geographic, Canal+, AXN, Ale Kino, Kino Polska), a w najbliższym czasie obejmie radio RMF FM, internet oraz kina Ciemna City w 20 miastach. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Dobra Nasza, natomiast planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Maxus (telewizja) i dział marketingu Tan Viet International (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: "Harmonia smaków" w kampanii sosów TaoTao (wideo)