H&M uruchamia polski sklep internetowy
Sieć H&M otworzyła polską wersję swojego sklepu internetowego. Oferta jest odbiciem tego, co można znaleźć w stacjonarnych salonach sprzedaży marki w naszym kraju.
W komunikacie H&M zaznacza, że zaletą internetowej platformy sprzedaży jest dostęp klientów do specjalnych ofert prezentowanych wyłącznie online. Producent zamierza też przyciągnąć użytkowników do e-sklepu oferując promocję, w ramach której do 19 kwietnia br. wszystkie zakupione towary będą dostarczane do odbiorców za darmo. W rozmowie z Wirtalnemedia.pl Justyna Komorek z H&M poinformowała, że po upływie tego terminu koszt wysyłki towarów wyniesie 5,90 zł, a jego zwrotu do sklepu - 3,90 zł.
Pracownicy H&M nie są w stanie określić precyzyjnie ile artykułów z kolekcji producenta znalazło się w ofercie internetowego sklepu. Wiadomo jedynie, że są to takie same towary jak te, które można obecnie kupić w 137 tradycyjnych salonach sprzedaży H&M w całej Polsce.
Komorek informuje, że obecnie oprócz polskiego rynku sklepy internetowe H&M funkcjonują w 13 innych krajach, między innymi we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.
Sklep internetowy H&M został przygotowany w wersjach zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne.
Dołącz do dyskusji: H&M uruchamia polski sklep internetowy