Gry komórkowe w Facebook
Strony społecznościowe, takie jak Facebook, będą głównym środkiedystrybucji gier na urządzenia mobilne. W zeszłym roku zabrakłoznaczących inwestycji operatorów telefonii komórkowych w rozwójtego rynku.
W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środkina marketing, aby zwiększyć przychody. "Rynek gier mobilnych oddłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkownikówfaktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują",mówi Daniel Winterbottom, analityk z firmy Informa. "Operatorzytelefonii przeznaczają bardzo niewielkie środki na promocję nowychtytułów."
Tacy producenci gier, jak Digital Chocolate, zaczynają promowaćswoje produkcje samodzielnie, zwłaszcza w portalachspołecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisieFacebook, przyniosło wymierny efekt - 400 tys. nabywców tegotytułu.
"Rezultaty tej decyzji przerosły nasze oczekiwania", mówi IlkkaPaananen, odpowiedzialny za projektowanie gier w firmie DigitalChocolate. "W tym roku planujemy sprzedawać w ten sposób wszystkienasze najważniejsze produkcje."
Źródło: Next Generation
Dołącz do dyskusji: Gry komórkowe w Facebook