Grupa IQS rozwija studio badań telefonicznych CATI
Grupa IQS zainwestowała w nowy system telefoniczny, który ma podnosić standardy pracy studia oraz oferować klientom nowe udogodnienia.
Nowy Dialer firmy Sytel Grupa IQS wprowadziła przy udziale firmy Netia. System oferuje pełną automatyzację funkcjonalności call center. Usprawnienia technologiczne mają zwiększać wydajność pracy w studio, co dla klientów ma oznaczać szybszą realizację wywiadów telefonicznych. Dodatkowo ma on umożliwiać większą mobilność i kompatybilność.
Jednocześnie jest to system otwarty, który można rozszerzyć o dodatkową funkcjonalność, np. moduł umożliwiający realizacje badań w oparciu o CATI @ Home czy podłączenie nowego niezależnego studia CATI, dzięki któremu badania można przeprowadzać z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
Oprogramowanie pozwala równocześnie na kontrolę badania – klienci mają możliwość podsłuchu i podglądu każdego realizowanego wywiadu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu na bieżąco mogą monitorować przebieg procesu badawczego.
W ubiegłym roku Grupa IQS zmieniła siedzibę studia, które teraz mieści się w przestronnym, funkcjonalnym biurowcu. Obecnie studio CATI w Grupie IQS to 70 w pełni skomputeryzowanych stanowisk ankieterskich, działających pod kontrolą oprogramowania holenderskiej firmy Nipo. Studio obsługiwane jest przez 150 ankieterów, którzy łącznie przeprowadzili w ubiegłym roku ponad 123 tys. wywiadów telefonicznych.
Dołącz do dyskusji: Grupa IQS rozwija studio badań telefonicznych CATI