Groupon: 45-proc. wzrost przychodu w II kw., 28,4 mln USD zysku
Serwis zakupów grupowych Groupon zaprezentował swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
W II kwartale 2012 roku Groupon zanotował zysk netto w wysokości 28,4 miliona dolarów, w porównaniu do 107,4 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2011.
W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 44,8 proc., z 392,6 miliona dolarów do 568,3 miliona dolarów.
Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 65 proc., do 38 milionów na koniec czerwca. Z kolei liczba obsłużonych przez firmę sprzedawców przekroczyła w II kwartale (podobnie jak we wcześniejszych trzech miesiącach) granicę 100 000.
Groupon prognozuje, że w III kwartale bieżącego roku jego przychód wyniesie od 580 milionów dolarów do 620 milionów dolarów i będzie wyższy rok do roku o 35-44 proc.
Dołącz do dyskusji: Groupon: 45-proc. wzrost przychodu w II kw., 28,4 mln USD zysku