SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Grazia” debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. „Unikatowa koncepcja”

W czwartek 14 maja br. ukaże pierwsze wydanie magazynu „Grazia” w formule miesięcznika luksusowego. Tytuł zyska większą objętość i zmienioną zawartość. Jego cena wzrośnie natomiast do 4,50 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak już informowaliśmy, wydawca zdecydował się na zmianę cyklu wydawniczego „Grazii” po tym jak tytuł poszerzył się jesienią ub.r. o treści z pisma luksusowego. - Pozytywne przyjęcie nowej formuły skłoniło wydawcę do zmiany częstotliwości na typową dla magazynów z segmentu luksusowego - podał Bauer w komunikacie (więcej na ten temat).

Monika Krokiewicz, wydawca magazynów luksusowych w Wydawnictwie Bauer zapowiada, że około połowę miesięcznika „Grazia” stanowić będą treści typowo magazynowe, czyli reportaże, wywiady i felietony. Resztę pisma wypełnią treści lifestylowe, czyli rozbudowane działy o modzie i urodzie, a także m.in. materiały o wnętrzach, zdrowiu i kuchni.

- To podział taki sam jak w magazynach luksusowych z najwyższej półki jak „Twój Styl” i „Pani” - podkreśla Krokiewicz. „Grazia” będzie jednak adresowana do nieco młodszej czytelniczki (kobiety w wieku od 25 do 45 lat) niż pozostałe dwa tytuły luksusowe Wydawnictwa Bauer.

Miesięcznik będzie kosztować 4,50 zł (dwutygodnik miał cenę 2,99 zł), czyli będzie tańszy niż „Twój Styl” i „Pani”, których cena wynosi 7,90 zł. Za to w cenie 4,50 zł ukazują się obecnie takie pisma luksusowe jak „Glamour” (Grupa Burda) czy „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska).

- To jednak tytuły w których część magazynowa stanowi tylko 20-30 proc. zawartości, a nie połowę jak w przypadku „Grazii”. Koncepcja, którą przygotowaliśmy dla naszego miesięcznika, jest unikatowa. „Grazia” będzie luksusowym magazynem z najwyższej półki w dobrej cenie - podkreśla Krokiewicz.

Miesięcznik „Grazia” będzie drukowany na jeszcze lepszym jakościowo papierze w należącej do Bauera drukarni BDN w Wykrotach. Czerwcowy numer pisma ukaże się w czwartek 14 maja br. w objętości 188 stron (dotąd było to 100 stron) i w nakładzie 140 tys. egz.

Wydawca nie podaje, na jaką sprzedaż odmienionego magazynu liczy. Jako dwutygodnik „Grazia” w ub.r. notowała średnią sprzedaż ogółem na poziomie 85 048 egz. Była ona aż o 38,87 proc. niższa niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Najnowsze wydanie „Grazii” będzie promowane w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację kampanii odpowiada Digit Art, a media zakupił dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Grazia” debiutuje jako miesięcznik za 4,50 zł. „Unikatowa koncepcja”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Luksus w postaci rzadszego wydawania. Co to francuski szampan jest żeby go limitować? Zresztą luksus pod nazwą Grazia mówi sam za siebie. Najbrzydszką koleżankę w szkole Grazia nazywaliśm, bo Grażyna miała na imię.
0 0
odpowiedź
User
Reklamodawca
Od kiedy to "pozytywne przyjęcie nowej formuły" polega na ogromnym spadku sprzedaży? Rozumiem, że trzeba teraz jakoś to wytłumaczyć ale nie bądźcie bezczelni...
0 0
odpowiedź
User
kiki
Unikatowa koncepcja:) A to dobre:) Mają na tej Motorowej poczucie humoru:)
0 0
odpowiedź