„Gość Niedzielny” z nową szatą graficzną (foto)
Od dzisiaj tygodnik „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) zyskał nową szatą graficzną.
Pogrubione litery tytułowe z szeryfami zostały zastąpione lekką, skondensowaną czcionką o jednolitej grubości o nazwie The Mix Condensed. Tytuły tworzą teraz wspólny blok z leadem, a krótkie pogrubienia w leadach - słowa klucze, mają pomóc czytelnikowi szybko zorientować się w temacie tekstu. Usunięte zostały linie ograniczające swobodne operowanie zdjęciem i grafiką, a strony stały się jaśniejsze.
W całym numerze pozostał tylko jeden gruby tytuł - ma go temat główny. Każdy dział ma przypisaną swoją stałą barwę. Okładka zachowuje lewo-górny biały margines.
Autorem zmian makiety „Gościa Niedzielnego” jest Witold Morawski.
Tygodnik od końca stycznia br. kosztuje 4,50 zł (więcej na ten temat).
Z danych ZKDP wynika, że „Gość Niedzielny” jest niezmiennie najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w kraju. W listopadzie ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem wynosiła 140 525 egz. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” z nową szatą graficzną (foto)