Google gotowe na zakup Adscape
Google zgodziło się nabyć firmę Adscape, zajmującą się reklamami w grach, za 23 miliony dolarów.
Poinformowała strona internetowa magazynu Red Herring, powołując się na źródła zaznajomione ze sprawą.
Rzecznik prasowy Google odmówił komentarza, twierdząc że polityka firmy nie pozwala odpowiadać na „plotki czy spekulacje”.
Według analityków przemysłu gier wideo, jeśli ta wiadomość się potwierdzi, może spowodować szybki rozwój rodzącego się rynku reklam w grach.
„Według mnie nie robi to wielkiej różnicy dla Google, ale marketingowej sferze gier dodaje wiarygodności” – powiedział agencji Reuters SharVanBoskirk, analityk firmy Forrester Research.
Rzeczniczka Adscape powiedziała, że firma podpisała umowy z wydawcami gier wideo, ale z przyczyn strategicznych nie może ujawnić ich nazw i nie może również komentować spekulacji na temat przejęcia przez Google.
Dołącz do dyskusji: Google gotowe na zakup Adscape