SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google będzie reklamować oba aspekty aborcji

Google porozumiało się ze stowarzyszeniem religijnym Christian Institute w sprawie zrównoważonego pokazywania opinii na temat aborcji. Do tej pory wyszukiwarka zamieszczała tylko reklamy klinik przeprowadzających takie zabiegi, od teraz będą w niej mogły promować się w niej również organizacje przeciwne aborcji.

Sprawa sposobu, w jaki Google segreguje linki sponsorowane pojawiające się po wpisaniu w wyszukiwarce słowa 'aborcja', została poruszona w kwietniu przez organizację Christian Institute. To chrześcijańskie zrzeszenie podało koncern do sądu za odmowę umieszczenia reklamowego odnośnika do swojej strony internetowej po wpisaniu tego wyrazu. Christian Institute uznało to za dyskryminowanie religijnego podejścia negatywnie oceniającego aborcję.

Obecnie organizacja zawarła z Google pozasądową ugodę, na mocy której w tej wyszukiwarce po wpisaniu słowa 'aborcja' będą pojawiać się linki reklamowe zarówno przeprowadzających ten zabieg klinik, jak i potępiających ją instytucji, także religijnych. - W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeanalizowaliśmy naszą politykę reklamową dotyczącą tego pojęcia po to, żeby ją unowocześnić, uspójnić i wyrównać szanse wszystkich reklamodawców - argumentuje zmianę rzecznik prasowy koncernu. Z kolei Christian Institute określiło decyzję Google jako zwycięstwo zdrowego rozsądku i wolności słowa.

Dołącz do dyskusji: Google będzie reklamować oba aspekty aborcji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl