SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Golden Arrow 2008: ogłoszono nominacje

Ogłoszono nominacje do tegorocznej, trzeciej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. O wyróżnienia będą rywalizować łącznie 24 firmy.

Do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

Zgłoszenia w poszczególnych kategoriach:
" 1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
" 2. Program lojalnościowy (13 projektów)
" 3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
" 4. Experiential marketing (17 projektów)
" 5. Marketing internetowy (21 projektów)
" 6. Marketing mobilny (5 projektów)
" 7. Telemarketing (3 projekty)
" 8. Direct response advertising (2 projekty)
" 9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
" 10. Non profit (2 projekty)
" 11. Golden Arrow Design (6 projektów)
" 12. Golden Arrow Open (14 projektów)
" 13. Salon odrzuconych (6 projektów)

Najwięcej - pięć - nominacji otrzymała Tequila\Polska (w tym dwie wspólnie z innymi firmami). Cztery szanse na nagrodę ma natomiast Call Center Poland SA.

Lista nominowanych:

Kategoria Agencja Klient Produkt Tytuł pracy
Wysyłka bezpośrednia IQ Marketing Unilever Polska Domestos Zero Kamienia "Ogólnopolskie badanie
BtoC twardości wody zero kamienia"
RD Group Hewlett - Packard Centra Kompetencji "Odkryj nowy HP Software"
Polska HP Software
Wysyłka In Dreams In Dreams In Dreams "Jeśli balonem, to tylko
bezpośrednia na Grand Canyonem"
BtoB smARTcat Randstad Usługi pracy "Bądź z nami w kontakcie"
tymczasowej i HR
Program Call Center Chevrolet Poland Marka Chevrolet "Ambasador szos"
lojalnościowy Poland SA
BtoC Data Solutions Procter & Gamble Produkty Pampers "Punkty dla mamy"
i Navo
Program Data Solutions Zelmer Urządzenia AGD Zelmer "Zelmer - niezawodnie
lojalnościowy zwiększamy obroty"
BtoB Call Center Toshiba Europe Notebooki Toshiba "Toshiba Dream Team"
Poland SA
Promocja Peppermint Unilever Polska Herbaty Lipton "Inspirację czerpię z kubka"
sprzedaży Data Solutions Imperial Tobacco Papierosy West "West - Express Yourself!"
BtoC Tequila\Polska Kompania Piwo Żubr "Dwa Żubry i spokój"
Piwowarska SA
Experiential marketing Sales Link Unilever Polska Axe "Hot patrol"
- event marketing i Tequila\Polska
Sales Link Kompania Piwo Tyskie "Nasze w piwnej Europie"
Piwowarska SA
Grupa Eskadra Urząd m.st. Pic-Nic
pierwszo
majowy
"Czerwony pic-nic"
Warszawy
Experiential marketing EmLab Link4 Ubiezpieczenia "Pit Stop Team"
- field marketing samochodowe OC
Momentum Nestlé - Nescafé Kawa Nescafé "Nescafé student - sampling
Worldwide - 3in1 i 2in1 do pokoju w akademikach"
Experiential marketing Momentum Microsoft Gra Halo 3 na konsole "Tablice"
- pozostałe formy Worldwide - Xbox 360 Xbox 360
EmLab EmLab SA Serwis internetowy agencji "EmLab in the air"
Marketing internetowy Tequila/Polska Nivea Polska Goodbye cellulite goodby
cellulite.pl
- serwis internetowy Nivea body
Tequila\Polska Wrigley Poland Winterfresh "polifreshya.pl"
i Netizens
Marketing internetowy 180heartbeats Unilever Polska Minikostki Knorra Minikostkę skruszysz,
- kampania internetowa Cooperem ruszysz"
Marketing internetowy Performance Agora Kampania Linków "Kampania wizerunkowa dla
- SEM Media Sponsor. wiadomosci
gazeta.pl"
Performance Hoopla.pl SA SEO - OSI "Kampania bezpośredni odzew
Media dla Hoopla.pl"
Marketing internetowy 180heartbeats Samsung Monitory LCD dla "Wyobraź sobie,
- marketing wirusowy Electronics Polska profesjonalnych grafików że jesteś księgową"
Netizens Unilever Polska Axe "News Generator - Axe 24"
Marketing mobilny One-2-One/ One-2-One/ One-2-One/ "Rogal świętomarciński
MobiJoy! MobiJoy! MobiJoy! - jesteśmy z Poznania!"
Gameleons Red Bull Gra mobilna "Red Bull X-fighters"
Telemarketing Call Center Nesté Polska Stacje benzynowe Nesté "Nesté - obsługa klienta na
Poland SA bezobsługowej stacji paliw"
TIM Call Center Intel Corporation Procesory i płyty "Intel Sales Center - Q4 2007"
UK Ltd. główne Intel
Call Center Botlblue Ltd. Portal internetowy "Botlblue 24 h helpdesk - multi
Poland SA Botlblue Ltd. channel worldwide custmer service"
Direct Response IQ Marketing V&S Luksusowa Wódka Absolut "Zobacz Absolut"
Advertising Zielona Góra
Kampania zintegrowana DDB Warszawa Kompania Piwo Tyskie "Tyskie vademecum piwa"
BtoC Piwowarska SA
180heartbeats Samsung Monitory LCD dla "Wyobraź sobie,
Electronics Polska profesjonalnych grafików że jesteś księgową"
Kampania zintegrowana Fabryka Fabryka Fabryka "The"
BtoB Pomysłów Pomysłów Pomysłów
Non profit VA Strategic FDN - Fundacja Idea promująca przyjazne "Toga"
Communications Dzieci Niczyje traktowanie dzieci w
postępowaniach karnych
Agora SA Dziennik "Metro" Idea proekologiczna "Ekopozytywni"
Golden Arrow Design IQ Marketing V&S Luksusowa Wódka Absolut "Zobacz Absolut"
Zielona Góra
Peppermint Unilever Polska Herbaty Lipton "Inspiracje czerpię z kubka"
Golden Arrow Open Tequila\Polska i Kompania Piwo Tyskie "Europa wybiera Tyskie"
DDB Warszawa Piwowarska SA
PR Kwadrat Gadu Gadu SA Komunikator Gadu-Gadu "Internetowe Gadu - dyktando"
i serwis społecznościowy
Moja
Generacja
Salon Odrzuconych Tequila\Polska Kompania Piwo Tyskie "Tyskie etui"
Piwowarska SA
VA Strategic Wyborowa SA Wódka Wyborowa "Lalki"
Communications Unilever Polska Herbaty Lipton "Lipton. Rozjaśnia umysł.
IQ Marketing Lipton. Inspiruje umysł"

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca bieżącego roku w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications.

Dołącz do dyskusji: Golden Arrow 2008: ogłoszono nominacje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl