Glamour traci czytelniczki
Rekordowo niska sprzedaż miesięcznika "Glamour"
Coraz słabiej sprzedaje się miesięcznik dla kobiet "Glamour", który wydawnictwo "G+J Polska" wprowadziła na rynek 27 marca 2003 roku.
Jak wynika z najnowszych danych ZKDP w maju "Glamour" sprzedał się w rekordowo niskiej ilości - 146.683 egzemplarzy przy ponad 50-procentowych zwrotach - podało wydawnictwo ... Bauer.
Przypomnijmy, że pierwszy numer "Glamour", który ukazał się w nakładzie 500 000 egzemplarzy, sprzedał się w ilości ponad 400 000 egzemplarzy, natomiast
średnia sprzedaż w okresie kwiecień-sierpień 2003 wyniosła 312 436 egzemplarzy.
Pozycję lidera magazynu w segmencie pism luksusowych utrzymuje "Twój Styl", którego sprzedaż majowego wydania wyniosła 227.461. W okresie kwiecień-sierpień 2003 "Twój Styl" kupowało 311 377 czytelniczek.
Dołącz do dyskusji: Glamour traci czytelniczki