"Gazeta Wyborcza" na święta
W czwartek, 24 grudnia "Gazeta Wyborcza" ukaże się razem ze świątecznym wydaniem "Dużego Formatu" i "Gazetą Telewizyjną".
"Duży Format z pełną Kulturą" to świąteczne wydanie czwartkowego dodatku do "Gazety Wyborczej". W numerze ukażą się m.in. tekst Jacka Hugo-Badera "Polskie Madonny" - o matkach, żonach, narzeczonych, które straciły swoich najbliższych w czasie stanu wojennego, "Świąteczne dwie na jednego"- wywiad Agnieszki Kublik i Moniki Olejnik z prezydenckim kapelanem ks. Romanem
Indrzejczykiem, a także artykuł o nieznanych listach miłosnych Piotra Curie do Marii Skłodowskiej, komiks o Tadeuszu Gadaczu, recenzje m.in. filmu "Avatar" oraz świąteczna krzyżówka-Jolka.
Również w czwartek - wyjątkowo- ukaże się "Gazeta Telewizyjna" z programem na najbliższy tydzień.
Cena "Gazety Wyborczej" 24 grudnia wyniesie 3,50 zł.
Kolejne wydanie "Gazety" ukaże się w poniedziałek, 28 grudnia. Razem z poniedziałkowym i wtorkowym (29 grudnia) numerem czytelnicy "Gazety Wyborczej" otrzymają w prezencie zeszyty z przepisami na drinki i koktajle - "Sylwestrowe inspiracje" oraz "Karnawał 2010".
Wydania "Gazety" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro"oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" na święta