SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo

Firma FoodCare wybrała do kompleksowej obsługi reklamowej marki Frugo agencje OS3 i H2O Creative. Zadaniem agencji będzie rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji na rynku napojów.

Konsorcjum agencji OS3 & H2O Creative zostało wybrane w wielomiesięcznym przetargu prowadzonym przez FoodCare. Firma jego szczegółów nie zdradza.

Kluczowym zadaniem agencji było opracowanie długofalowej strategii rozwoju marki Frugo w ramach całego portfela produktowego Frugo oraz odświeżenie pozycjonowania. Współpraca obejmuje full service’ową obsługę w obszarze ATL, BTL, internetu oraz aktywacji konsumenckich. Agencje mają opracować strategię komunikacji dla marki na najbliższe lata oraz opracować dla niej nowe hasło.

Jak podają przedstawiciele agencji, przetarg był złożony i wieloetapowy. Zakładał nie tylko prezentację strategii i koncepcji kreatywnych, ale oprócz tego, w finałowym rozstrzygnięciu, przebadanie wybranych spotów wśród grupy docelowej marki. - Z pełnym przekonaniem przekazaliśmy całkowitą odpowiedzialność za obsługę reklamową marki w ręce jednego konsorcjum. Frugo to kultowa marka, od zawsze kojarzona z nietuzinkową kreacją i przełamywaniem barier. Rozwiązania zaprezentowane przez OS3 i H2O Creative odpowiedziały nie tylko na nasze oczekiwania jako klienta, ale co najważniejsze, również na potrzeby wymagającej grupy docelowej - podkreśla Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.

Głównym wyzwaniem stojącym przed agencjami jest rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji rynkowej w kategorii napojów. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Kampania reklamowa w telewizji i internecie ma ruszyć na przełomie kwietnia i maja.

Poprzednio obsługą reklamową Frugo zajmowały się agencje Grey Group, Shootme, Compass PR i Intermedia.

Dołącz do dyskusji: Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl