Frisco zmienia swój program lojalnościowy
Tylko do 18 września br. potrwa aktualna edycja programu lojalnościowego Frisco Frends supermarketu internetowego Frisco. Potem ma wystartować nowa wersja programu.
Program lojalnościowy Frisco Frends został uruchomiony w sierpniu 2020 roku i zastąpił wcześniejszy o nazwie Frisco Owocuje. Z programu nie mogli korzystać klienci biznesowi.
Każdy klient sklepu wraz z pierwszymi zakupami otrzymywał pakiet pięciu kuponów rabatowych o łącznej wartości 135 zł. Po sześciu zakupach klient automatycznie dołączy do Frisco Friends i od razu będzie mógł korzystać ze wszystkich benefitów programu jako tzw. "Best Friend".
Dzięki programowi klienci mogli korzystać z takich benifitów jak rezerwacje zakupów z wyprzedzeniem, bezpłatne dostawy premium nawet tego samego dnia oraz darmowe dostawy przy zakupach na minimum 200 zł. Dodatkowo można było liczyć na specjalne zniżki, 10-procentowe rabaty na nowości czy dedykowane prezenty po przekroczeniu dziesięciu zamówień.
"To był wyjątkowy czas, ale w duchu myśli, że kto nie idzie do przodu ten się cofa, robimy kolejny krok i przygotowujemy dla ciebie nową edycje naszego programu" – informuje Frisco swoich klientów. Od 20 września ma wystartować nowa wersja programu z nowymi benefitami. "Będzie ich więcej niż do tej pory" - deklaruje sklep.
Należący do Eurocashu internetowy sklep spożywczy Frisco w ub.r. osiągnął rekordowe przychody w swojej historii - 384 mln zł. Rok do roku zwiększyły się o 38 proc. To kolejny rok z dużym wzrostem na platormie. W 2020 roku, gdy po wybuchu epidemii obowiązywały duże ograniczenia w sklepach stacjonarnych, sprzedaż na Frisco prawie się podwoiła, rosnąc ze 114 do 217 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Frisco zmienia swój program lojalnościowy