FOX Life ma nową oprawę i logo (foto)
Kanał FOX Life od października br. wprowadził nową oprawę graficzną i nowe logo. Stacja zrezygnowała w swojej szacie z koloru fuksji, teraz dominują w niej takie barwy jak fiolet, zieleń i kolor niebieski.
- Grafika oparta jest na świeżych, żywiołowych, energetyzujących barwach - podkreśla stacja. W logo kanału zmieniła się czcionka, którą pisany jest drugi człon nazwy telewizji, czyli słowo Life. Teraz jest ono w kolorze białym na fioletowym tle. W tym ostatnim kolorze jest też słowo FOX.
Nowa szata graficzna z początkiem października br. została wprowadzona zarówno na antenie FOX Life jak i na odświeżonej stronie internetowej foxlife.pl. Wykorzystywana będzie też w działaniach marketingowych.
Nowa oprawa FOX Life została przygotowana wewnętrznie przez nadawcę. Jej wprowadzenie ma związek z globalną strategią FOX International Channels, mającą na celu ujednolicenie wizerunkowe kanału we wszystkich krajach, w których on nadaje.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział FOX Life w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,15 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: FOX Life ma nową oprawę i logo (foto)