'Eurostudent' na temat kariery obecny na targach pracy
Wydawnictwo Feniks Media Group przygotowało specjalne wydanie "Magazynu Akademickiego Eurostudent" poświęcone karierze.
Głównym tematem 40-stronicowego numeru jest raport "Targi pracy - warto tam być" zawierający porady i wskazówki organizatorów targów. Raportowi towarzyszą porady specjalistów z dużych renomowanych firm dotyczące przygotowania się do targów i oczekiwań, jakie stawiają przed studentami pracodawcy. W tym wydaniu znaleźć można obszerne zestawienie ofert praktyk, staży oraz pracy.
Uzupełnieniem karierowego wydania "Eurostudenta" jest "Praktyczny Plakat" - promujący najlepsze oferty praktyk i staży dla studentów, a także "Praktyczny Planer Kariery" - terminarz w formie kalendarza, który przypomina o terminach aplikowania do firm i o najważniejszych wydarzeniach karierowych.
Numer rozdawany będzie od początku marca br. na 21 imprezach targowych (targach pracy i Dniach Kariery) w całej Polsce, a także na uczelniach w 25 największych miastach akademickich. Jego nakład wynosi 100 tys. egz.
Wydanie specjalne "Eurostudenta" wspierane jest przez portal www.praktyki.eurostudent.pl. To internetowa wersja cyklicznego zestawienia "Praktyki, staże, rekrutacje" z działami prezentującymi firmy, terminy rekrutacji, praktyczne adresy itp.
Dołącz do dyskusji: 'Eurostudent' na temat kariery obecny na targach pracy