SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże zmiany personalne w G+J Polska

Małgorzata Nocuń i Katarzyna Biegańska objęły nowe stanowiska wpionie wydawniczym G+J Polska, a do wydawnictwa dołączyli JustynaChlechowicz i Tomasz Knecht.

Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager tygodnika"Naj", awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego magazynów"National Geographic", "National Geographic Traveler", "Focus" i"Focus Historia. Do tej pory funkcję tę równolegle ze stanowiskiemdyrektora wydawniczego książek pełniła Katarzyna Biegańska, którazostała teraz dyrektorem działu książek G+J i RBA. Na stanowiskosenior brand managera "Naj" trwa rekrutacja.

Justyna Chlechowicz została nowym senior brand manageremmiesięcznika "Claudia". Zastąpiła Anetę Łukasiewicz, która rozstałasię z G+J Polska. Chlechowicz ostatnio pracowała jako starszyspecjalista ds. promocji magazynów "Party!" oraz "Hot Moda &Shopping" w Edipresse Polska, a wcześniej zajmowała się promocją"Twojego Stylu" w Wydawnictwie Bauer.

Tomasz Knecht objął stanowisko senior brand managera magazynów"National Geographic" i "National Geographic Traveler". ZastąpiłMartę Krzyżanowską, która także rozstała się z firmą. Knechtwcześniej związany m.in. z Media Express (jako szef produktudziennika "Super Express") oraz z Polskim PrzedsiębiorstwemWydawnictw Kartograficznych SA (zajmował się tam marketingiem ikontrolą praw autorskich.).

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany personalne w G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl