Dom produkcyjny i studio kreatywne MTV w Polsce
Polski oddział MTV Networks jest odpowiedzialny za utworzenie regionalnego domu produkcyjnego i studia kreatywnego. Jednostki te będą pracować dla regionu MTV Emerging Markets, czyli oddziałów koncernu z Europy Środkowo - Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki Południowej.
Dom produkcyjny ma rozpocząć działalność w lutym br. Poza produkcją programów dla oddziałów MTV Networks (dotychczas zlecaną np. w Polsce producentom zewnętrznym) dom ma być konkurującą na rynku firmą, dlatego będzie przyjmować zlecenia także od innych telewizji. W tej chwili trwa rekrutacja na stanowisko szefa jednostki.
Studio kreatywne ruszy na przełomie marca i kwietnia br. Będzie ono odpowiadać za produkcję kampanii, zwiastunów i elementów oprawy graficznej dla oddziałów firmy z regionu MTV Emerging Markets (chodzi o produkcje lokalne i regionalne, globalne kampanie czy zmiany opraw graficznych obsługuje światowe studio koncernu znajdujące się w Mediolanie). Studio składać się będzie z trzech działów: motion graphic design, promo production i z części zarządzającej. Struktura jednostki jest jeszcze finalizowana, ale wiadomo, że na jej czele stać ma dyrektor kreatywny.
Dołącz do dyskusji: Dom produkcyjny i studio kreatywne MTV w Polsce