DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel
Agencje reklamowe DDB i Bartle Bogle Hegarty (BBH) walczą o kreatywny budżet należących do koncernu Unilever marek margaryny Flora i Becel.
Od 2004 roku BBH odpowiada za warty 2,7 miliona funtów budżet reklamowy Flory na rynku brytyjskim, a także za budżet Becel - europejskiego odpowiednika marki.
Z kolei DDB jest odpowiedzialna za brytyjski budżet reklamowy innej należącej do Unilever marki, służącego głównie do cienkiego smarowania kanapek i tostów Marmite.
"Marka Flora/Becel współpracuje z licznymi agencjami nad globalnymi kampaniami. Obecnie pracujemy z BBH nad nową kampanią na 2009 rok skupioną wokół profilaktyki serca. Nie byłoby właściwe dalsze tego komentowanie gdy cały czas trwają prace. BBH i DDB są na naszej liście agencji i mamy z nimi obiema ciągłe relacje" - powiedział rzecznik Unilever.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: DDB walczy z BBH o budżet marek Flora i Becel