SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,36 mln widzów „Dance Dance Dance 2”. TVP2 liderem w grupie 16-49

Drugi sezon „Dance Dance Dance” oglądało średnio 1,36 mln osób, o 520 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 1. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,03 mln zł.

Uczestnicy „Dance Dance Dance 2”; fot. TVP Uczestnicy „Dance Dance Dance 2”; fot. TVP

„Dance Dance Dance 2” na antenie TVP2 oglądać można w soboty po godz. 20.00, począwszy od 29 marca 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków tanecznego widowiska wyniosła 1,36 mln osób, co przełożyło się na 8,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,68 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 1,73 mln oglądających, produkcja zgromadziła 29 lutego (była to emisja z godz. 21.30).

Dla porównania, 1. edycję „Dance Dance Dance”, emitowaną wiosną ub.r., oglądało o 520 tys. osób mniej. Było to średnio 1,88 mln widzów, co przełożyło się na 12,96 proc. udziału w 4+, 12,08 proc. w 16-49 i 11,39 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „Dance Dance Dance 2” była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 10,16 proc.. Trzeci był TVN (7,24 proc.), a czwarty - Polsat (6,92 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była wiceliderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce pierwsze.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiego sezonu „Dance Dance Dance” wyniosły 9,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcami tanecznego widowiska zostali: Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz (Fit Lovers).

Zawieszono zdjęcia do programu

Telewizja Polska z powodu epidemii koronowirusa zmuszona była zawiesić nagrania do „Dance Dance Dance 2”. Nagrany wcześniej materiał według planu był przeznaczony do emisji na dwa tygodnie, ale kierownictwo TVP podjęło decyzję, aby ograniczyć emisję poszczególnych odcinków „Dance Dance Dance”, przez co program można było oglądać przez kolejne cztery soboty.

Finał „Dance Dance Dance 2” został zrealizowany na żywo. Pojawili się w nim trzy pary, wśród których przez widzów wyłoniony został zwycięski duet. Z powodu obostrzeń w walce z koronawirusem podjęto również decyzję, że finałowe duety nie zatańczą na multimedialnej scenie „Dance Dance Dance”. Podczas realizowanego na żywo finału przypomniane zostały wybrane występy finalistów. To na ich podstawie widzowie w głosowaniu SMS mogli wskazać najlepszą parę.

Sobotni finał zrealizowany został w studiu „Pytania na śniadanie”, w którym pojawią się Tamara Gonzalez Perea, Tomasz Kammel, Ida Nowakowska oraz finaliści. Prowadzący łączyli się online z pozostałymi uczestnikami drugiej edycji show oraz jurorami - Anną Muchą i Robertem Kupiszem.

Polska wersja „Dance Dance Dance” oparta została na licencji holenderskiego formatu o takim samym tytule. Taneczne show powstało w 2015 roku dla RTL 4. Dotychczas powstały lokalne wersje widowiska w takich krajach, jak m.in.: Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Chiny i Tajlandia. Formuła tego projektu zakłada rywalizację ze sobą par złożonych z celebrytów, którzy wykonują tańce znane z popularnych teledysków muzycznych.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,36 mln widzów „Dance Dance Dance 2”. TVP2 liderem w grupie 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rurku
Słabiutko. Żeby żaden program, serial, film z wielkiej czwórki nie przekroczył w sobotni wieczór dwóch milionów widzów, to normalnie szok.
0 0
odpowiedź
User
Xyz
Nie licząc części Extra i The Best of, średnia widownia wyniosła 1,41 mln.
0 0
odpowiedź
User
V
Dziwne, że tego programu nie robi np. TVN. Publiczna chyba od tego nie jest. Wielka mi misja - naśladowanie choreografii z filmów i teledysków.
0 0
odpowiedź