Czesław Lang w kampanii dzienników “Polska” (wideo)
Czesław Lang, wicemistrz olimpijski w kolarstwie, został twarzą kampanii wizerunkowej dzienników regionalnych pod marką “Polska” (Polskapresse). Akcja realizowana będzie pod hasłem “Sport w najlepszym wydaniu”.
W kampanii Lang polecać będzie odbiorcom poszczególne dzienniki regionalne Polskapresse. Kampania promować ma treści sportowe w tych gazetach oraz informować o patronacie “Polski” nad 67. wyścigiem Tour de Pologne. Prezesem firmy organizującej imprezę jest właśnie Lang.
Kampania ruszy 16 lipca br. i potrwa do połowy sierpnia. Realizowana będzie w prasie (“Wprost”), internecie (Wp.pl, serwisy informacyjne Polskapresse), kinach sieci Multikino (obejrzeć będzie tam można spot) oraz z wykorzystaniem outdooru na terenie regionów, w których ukazują się dzienniki “Polska”.
Zaplanowano także działania niestandardowe na trasie wyścigu Tour de Pologne. Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu Polskapresse.
Dołącz do dyskusji: Czesław Lang w kampanii dzienników “Polska” (wideo)