Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Reality-show „Sablewskiej sposób na...” ogląda średnio 890 tys. widzów. TVN w czasie nadawania nowego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, emitującymi w tym czasie głównie powtórki.
Nowy program „Sablewskiej sposób na...” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 17.20, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd wyemitowanych odcinków wyniosła 893 tys. osób, co przełożyło się na 6,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek programu Mai Sablewskiej, który śledziło 969 tys. widzów.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
21-02-2016 |
17:24:22 |
969 449 |
6,89% |
28-02-2016 |
17:23:37 |
955 299 |
6,99% |
06-03-2016 |
17:24:43 |
752 582 |
5,58% |
Średnio: |
893 089 |
6,50% |
W paśmie nadawania programu „Sablewskiej sposób na...” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 15,02 proc., nadająca w tym czasie głównie powtórki seriali „Komisarz Alex” i „Strażacy”. Druga jest TVP2 (7,88 proc.; powtórki „Na sygnale”), a trzeci - Polsat (7,76 proc.; filmy fabularne i powtórki programu „Nasz nowy dom”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest trzeci, wygrywając z Dwójką. Pierwsze miejsce należy do TVP1, a drugie do Polsatu.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 064 126 |
15,02% |
10,81% |
TVP2 |
1 082 853 |
7,88% |
7,04% |
Polsat |
1 066 460 |
7,76% |
10,61% |
TVN - Sablewskiej sposób na... |
893 089 |
6,50% |
9,02% |
Cykl „Sablewskiej sposób na…” prowadzi znana z TVN Style Maja Sablewska (od 2013 roku prowadzi ona tam podobny reality-show „Sablewskiej sposób na modę”). W tym reality-show występują kobiety, które walczą z nadwagą. Sablewska pomaga im dobrać odpowiednie stylizacje, a uczestniczki mają szansę schudnąć (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Cykl „Sablewskiej sposób na...” ma 890 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją