SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Braciak jako nieprzejednany ojciec w reklamie oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu z IPTV (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu z kanałami HBO i Eleven Sports oraz opcją IPTV. W akcji występuje aktor Jacek Braciak.

Jacek Braciak w reklamie Cyfrowego Polsatu Jacek Braciak w reklamie Cyfrowego Polsatu

Spot z kampanii pokazuje, jak Jacek Braciak nie pozwala synom zaprosić kolegów na mecz, bo sam wcześniej umówił się ze swoimi kumplami. Córeczka proponuje, żeby obejrzeć mecz na laptopie, ale to też odpada, bo mama umówiła się z koleżankami na oglądanie „Gry o tron” na HBO GO.

Kampania reklamuje ofertę Premium Max kosztującą co najmniej 100 zł miesięcznie. Reklamy podkreślają, że obejmuje ona m.in. kanały i platformę VoD od HBO oraz stacje Eleven Sports, a przy podpisaniu umowy na 24 miesiące przez pierwsze trzy miesiące nie płaci się za usługę. Ponadto można skorzystać z wprowadzonej niedawno opcji IPTV, czyli telewizji przez internet dostępnej dla klientów internetu w Plusie, Netii i Orange.

Jacek Braciak od lutego 2016 roku do połowy ub.r. wcielał się w Napoleona w kampaniach Carrefoura. Wcześniej pojawiał się w reklamach ING Banku Śląskiego, wystąpił też w kilku kampaniach społecznych, m.in. Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków i „10 dowodów” o alkoholizmie kobiet.

 

Ostatnio w kampaniach Cyfrowego Polsatu nie występowały znane osoby, a wcześniej przez kilka lat internet LTE oferowany przez firmę reklamował Krzysztof Ibisz. Z kolei program rabatowy SmartDom, obejmujący usługi różnych firm z grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat, od jego startu pięć lat temu promują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, a od roku w ich sąsiada wciela się Grzegorz Halama.

Za kreację reklam Cyfrowego Polsatu odpowiada agencja Grey Group Poland, za produkcję - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc.

Liczba wykupionych w firmie jednostkowych usług płatnej telewizji w modelu abonamentowym w ub.r. wynosiła 5,02 mln, w tym 1,13 mln z opcją multiroom.

Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak jako nieprzejednany ojciec w reklamie oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu z IPTV (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl