SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

comScore: rekordowe dane z rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w lipcu bieżącego roku rekordową liczbę 21,37 miliarda klipów wideo online.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa była także liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo w sieci - 158,4 miliona.

Zdecydowanie najwięcej klipów (8,95 miliarda) zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 99 proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Viacom Digital (812,3 miliona obejrzanych klipów), Microsoftu (630,6 mln), Fox Interactive Media (558,5 mln), Hulu (457 mln), Turner Network (390,8 mln), Yahoo! (374,7 mln), Disney Online (169,8 mln), CBS Interactive (150,2 mln) oraz ABC Television (137,8 mln).

Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (rekordowe 120,9 miliona) odwiedzających w lipcu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Microsoft (64,5 mln), Fox Interactive Media (51,8 mln), Yahoo! (47,4 mln), Viacom Digital (42,4 mln), Hulu (38,1 mln), Turner Network (35,7 mln), CBS Interactive (30,7 mln), AOL LLC (24,2 mln) oraz Facebook.com (20,5 mln).

Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 158,4 miliona amerykańskich internautów oglądających w lipcu materiały wideo w sieci, stanowiących 81 proc. tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 500 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 135 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,7 minuty.

Dołącz do dyskusji: comScore: rekordowe dane z rynku wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl