comScore: rekord na rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli we wrześniu bieżącego roku rekordową liczbę 25,98 miliarda klipów wideo online.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa była także liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo w sieci - 168,2 miliona.
Zdecydowanie najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronach należących do Google - 10,44 miliarda, z czego 99 proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się strony należące do: Hulu (583,2 miliona obejrzanych klipów), Fox Interactive Media (546,5 mln), Viacom Digital (513,2 mln), Yahoo! (428,9 mln), Microsoftu (420,0 mln), Turner Network (353,4 mln), CBS Interactive (214,3 mln), AOL LLC (200,7 mln) oraz ESPN (166,9 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbę unikalnych użytkowników zza oceanu (126,2 miliona) odwiedzających we wrześniu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Fox Interactive Media (58,1 mln), Yahoo! (57,3 mln), CBS Interactive (41,9 mln), Viacom Digital (41,8 mln), Microsoft (39,4 mln), Hulu (38,7 mln), Facebook.com (31,2 mln), NBC Universal (28,5 mln) oraz Turner Network (28,4 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 168,2 miliona amerykańskich internautów oglądających we wrześniu materiały wideo w sieci, stanowiących 84,8 proc. tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 9,8 godziny na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 154 filmiki, a każdy z nich trwał średnio 3,8 minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: rekord na rynku wideo online