SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Come and See” - średniowieczny futbol i jelenie w mieście reklamują Canon (wideo)

Canon Europe zaczyna największą w swojej historii konsumencką kampanię marketingową. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Come and See”, przygotowały agencja JWT i dom mediowy PHD Media Direction.

W kampanii pod hasłem „Come and See” Canon chce zachęcać konsumentów do bliższej obserwacji otaczającego świata, przekonując, że wyjątkowe historie dzieją się wokół nas każdego dnia.

- Opowiadanie historii za pomocą zdjęć osiąga nowy szczyt popularności. Prognozy mówią, że tylko w tym roku powstanie niemal bilion fotografii, co oznacza, że jest to wyjątkowo ekscytujący czas dla firm specjalizujących się w dostarczaniu rozwiązań do przetwarzania obrazu - komentuje Nigel Taylor, dyrektor działu consumer imaging marketing communications w Canon Europe.

Początkowa odsłona kampanii obejmuje dwa spoty. Pierwszy pokazuje mecz tzw. futbolu historycznego - rozgrywany we Florencji przez zawodników w średniowiecznych strojach. Drugi opowiada o stadzie jeleni zapuszczających się na podmiejskie ulice w miejscowości Epping w południowo-wschodniej Anglii.

Obie reklamy zostały nakręcone aparatami Canon EOS C500 i EOS C300. Wyreżyserował je Jonathan Glazer, znany reżyser teledysków muzycznych (m.in. Jamiroquai czy Radiohead), a także spotów marek takich jak Nike, Stella czy Levi’s.

Cała akcja jest zaplanowana na trzy lata. Za jej kreację odpowiada sieciowa agencja reklamowa JWT, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD Media Direction.

W Polsce kampania zacznie się w listopadzie. Nie wiadomo na razie, w jakich mediach i kanałach komunikacji będzie prowadzona.

Dołącz do dyskusji: „Come and See” - średniowieczny futbol i jelenie w mieście reklamują Canon (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl